Op deze pagina informeren wij u graag over onderwerpen zoals onze Algemene Voorwaarden, ons Privacybeleid, klachten en bedenktijd, maak ook over de verzending van uw bestelling en wat u mag verwachten. We hebben dit zo volledig mogelijk uitgewerkt, maar mocht je na het lezen nog vragen hebben, dan horen wij dat uiteraard heel erg graag en lichten wij het nog verder toe.

AVG

Vanaf 25 mei 2018 is de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) van kracht.
Dat heeft gevolgen voor de privacyverklaring van bedrijven of organisaties.

Iedere MKB, ZZP’er of non-profitorganisatie, van vereniging, school, kerk tot overheid, verwerkt persoonsgegevens van de mensen waarmee ze in contact staat. Je hebt persoonsgegevens om goederen en/of diensten te leveren. Je hebt ledengegevens, of je hebt marketinggegevens met de klanten die je wilt.

Met de nieuwe privacywet AVG zijn we wettelijk verplicht om aan onze klanten te vertellen welke gegevens wij hebben en wat wij met deze gegevens doen.

Een kopie van onze AVG kun je hier inzien en downloaden!

Mocht je hier nog vragen over hebben horen wij dat uiteraard graag!

Levertijden

Wij leveren bestellingen alleen binnen Nederland en België en versturen niet naar postbussen.

Wanneer u niet thuis bent, zal PostNL het pakket proberen bij uw buren te bezorgen. Als dat niet lukt wordt de bestelling de volgende dag nogmaals aangeboden. Wanneer het pakket ook dan niet kan worden afgeleverd, brengt PostNL uw zending naar het dichtstbijzijnde PostNL-servicepunt. Het pakket kan daar drie volle weken worden afgehaald en gaat daarna retour naar ons.

 

Verzending:

Met uitzondering van feestdagen (of door overmacht) wordt je bestelling door PostNL bezorgd op de volgende dagen:

Besteld voor 13:00 uur Bezorging
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Weekend Dinsdag
Lychee

Garantie

Belangrijke informatie omtrent het garantie proces
Voor elk product dat geretourneerd wordt dient u vooraf een RMA formulier in te vullen. Het is belangrijk dat alle informatie, inclusief de reden van retour, wordt ingevuld. Het ingevulde formulier en een kopie van de aankoopnota dient je samen met het product terug te sturen.

Een retour kan niet in behandeling worden genomen, wanneer:

  • Het RMA formulier ontbreekt
  • Een kopie van de aankoopnota ontbreekt
  • Het product niet direct bij Aromaster is gekocht
  • Het product is gebruikt

Het ingevulde formulier een kopie van de aankoopnota en het product kunnen daarna worden geretourneerd naar:

Aromaster
Markerkade 4
1441ZB Purmerend

Let op:
Op geopende flessen wordt, om wille van hygiëne, geen garantie verstrekt. Deze producten kunnen na openen daarom ook niet meer geretourneerd worden.

Bedenktijd

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits ongeopend en de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze in verband met hygiëne niet meer geretourneerd worden.

Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan Aromaster geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u het model herroepingrecht formulier invullen en contact met ons opnemen via info @ aromaster.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

Klachtenregeling

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info @ aromaster.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ben je tevreden zeg het een ander!
Ben je ontevreden, zeg het mij.

Mandy

Ook de Manager klachtenafhandeling 🙂

2 REACTIES
  1. By Tanja Wuck

    Wat een verrassing! Nergens handgel te koop maar wel bij aromaster. Bestellen en razendsnel het bericht dat je bestelling klaar is. Dit is de eerst desinfectie gek die je handen niet uitdrogen maar verzorgen. Kleine handzame flesjes, met kindersluiting en klein schenktuitje. Je denkt zo klein, maar je hebt ook maar zo weinig nodig. Dus heel duurzaam. Blij dat ik deze gel bij toeval heb gevonden. Zeer vriendelijke mensen.

  2. By J.W. Heinen

    Goede service en fijne mensen om contact mee te hebben over de bestelling

Deel je reactie